Топ мениджърите на 2021: Владимир Колев, „Клет България“ ООД

Топ мениджърите на 2021: Владимир Колев, „Клет България“ ООД

29.10.2021

През 2004 г. Владимир Колев става управител на „ПОНС България“ . През 2012 г. компанията се ребрандира и приема името на голямата издателска група, към която принадлежи – германския образователен лидер Klett. Под негово ръководство „Klett България“ се налага като водещ издател на материали за чуждоезиково обучение. През 2018 г. Klett купува издателска къща „Анубис“, издателство „Булвест 2000“ и търговската им компания „Анубис-Булвест“. В началото на 2019 г. трите компании се вливат в „Klett България“ ООД и по този начин формират един от най-големите образователни издатели у нас.

„Klett България“ ООД е водещ издател на учебници и иновативни образователни материали и учебни помагала (хартиени и дигитални). Представител е за България на големите европейски издателства Klett, Oxford University Pres, Cambridge University Press и Difusion. Компанията притежава и иновативната образователна платформа iZZI, която разполага с над 50 хил. образователни ресурса, насочени към ученици и учители.

 

Мениджър на годината” е най-авторитетното бизнес състезание в страната, в което успехите на лидерите се оценяват по специална за конкурса методология. През 2020 година конкурсът надскочи обективните препятствия и разгърна още повече потенциала си. Създадохме документален филм посветен на финалистите в конкурса.  Направихме аналогия между бизнеса и спорта и потърсихме онези качества, които правят от мениджъра и спортиста силни хора, достойни за отличие. През 2021 година надградихме идейно проекта и заснехме филм, който представя финалистите през призмата на творческия дух и креативността. Заедно с участниците нарисувахме портрет на изкуството в бизнеса. Телевизионната премиера на филма ще се състои на 28 ноември от 16.00 часа по bTV.

„Мениджър“ стартира поредица, в която финалистите отговарят на важни за бизнес сектора, в който оперират въпроси. В следващите дни ще ви представим разговорите, които проведохме с всеки един от тях, а на 28 ноември от 16.00 часа по bTV ще имате възможността да се потопите в изкуството на успеха. На финала България ще види и кой е новият Мениджър на годината.

Представяме ви Владимир Колев, управител на „Клет България“ ООД

 

Първи отворихме образователните си електронни ресурси за безплатно ползване

 

- Коя е най-важната тенденция във вашия сектор в момента?

- Най-важната тенденция в нашия сектор, както при много други, е дигитализацията. Дигитализацията както на самото образователно съдържание, така и спешното преминаване към обучение в електронна среда. Това създава предизвикателства както за учители, ученици и родители, така и за образователните издателства. В „Клет България“ от години работим, за да сме подготвени за тях, и смятам, че се справяме добре с това.

 

- Кое беше новото умение, което развихте по време на пандемията?

- Издателство „Клет България“ беше първото, което отвори изцяло образователните си електронни ресурси за безплатно ползване включително и най-новата си и модерна образователна платформа iZZI. И не само ги отвори, а ги задържахме отворени в продължение на 16 месеца. Факт е, че другите издателства ни последваха, но за нас не е толкова важно дали сме им повлияли, а че помогнахме на образователната система в този труден и предизвикателен момент, че показахме съпричастност, загърбвайки търговските си интереси.

 

- Държавата повече пречи или повече помага за развитието на вашия бизнес?

- Образованието трябва да е основен приоритет за държавата и в този смисъл тя е партньор на образователните издателства и ние се стремим да сме добър партньор на образователната система.

Безспорно е, че държавата ни помага с това, че парите за образование винаги са били подсигурени и те се увеличават постепенно всяка година. Българското образование обаче се нуждае от нови, гъвкави програми и учебни планове, както и от инвестиции в истински качествено дигитално образователно съдържание, зад което стоят доказани автори, редактори и реномирани издателства. Твърдо вярваме, че подкрепянето на самодейността в създаването на образователни ресурси без необходимите професионални квалификации на хората, които го създават, и без създадени и проверени механизми за опазване на авторските права е опасна практика.

***

 

Генерален спонсор на 14-то издание на конкурса "Мениджър на годината" е А1

Състезанието за висши мениджърски постижения се провежда и с подкрепата на:  Fibank,  Johnnie Walker , Bulgaria Insurance , British American Tobacco Bulgaria,  Volkswagen БългарияМетрореклама

 

Медийни партньори са: bTV,  БТАБНРdir.bgДарик24 часаBloomberg TV BulgariaDnes.bgBulFoto

E-mail:

Парола: